Ind- og udmeldelse af SFO

Ved at logge på Digital Pladsanvisning får du direkte adgang til at skrive dit barn op til SFO'en, udmelde dit barn fra SFO'en, søge om friplads, se status på dine ansøgninger og meget mere.

Husk udmeldelse skal ske via Digital Pladsansvisning med en måneds varsel til den sidste dag i måneden eller den 15. måneden.

I forbindelse med at børnene starter i førskole den 1. maj, skal forældrene huske aktivt at udmelde deres børn i overensstemmelse med reglerne, hvis de ikke ønsker at deres barn skal fortsætte i skolefritidsordning efter den 31. juli.

Overstående gør sig også gældende for overgangen mellem SF0 1 (0.-3. årg.) og SFO 2 (4.-5. årg.). Ved overgang fra 3. til 4. årg. (fra SFO1 til SFO2), skal man aktivt ind på Digitale Pladsanvisning og tilvælge morgenmodul.